VIVERO

Boost salget

VIV3RO™ SALES GENERATOR

Forstå din kunde og øg salget!

Det lyder let og ser simpelt ud, men kræver selvfølgelig en indsats.

Men grundlæggende har vi med digitaliseringen fået en række muligheder for at følge salget og de processer der fører til salget tættere.

Hver forretning har deres individuelle metoder og der vil være forskel på B2B og B2C.

Lad os kigge nærmere på kunderejser og hvordan du opnår mere indsigt og øget salg.

SALES BOOST med
 VIV3RO™ SALES GENERATOR

SALES PIPE


Vi ved fra os selv samt fra studier og forskning på området, at kunderne ikke træffer beslutninger på baggrund af kun én enkelt eksponering, men at flere både online og offline eksponeringer påvirker beslutningsprocessen.


Det er ikke et nyt fænomen, men vi er blevet forvænte med Google Analytics, Facebook og andre digitale analyse værktøjer, der giver os et indblik i kundens handlinger op til et køb.


Udviklingen (og lovgivning) giver os dog lidt udfordringer. For eksempel kunne vi for få år siden stole på cookie-baseret sporing, da vi primært brugte én enhed.


I 2019 har hver dansker imidlertid i gennemsnit 3-4 enheder (smartphone, bærbar computer, stationær computer, tablet, flere browsere, apps etc.), der alle bidrager til forskellige eksponeringer og sporing under kunderejsen.


Men hvordan finder du ud af, hvordan rejsen for din kunde ser ud?

VIV3RO™ SALES GENERTOR

ATTRIBUTION MARKETING

Analyse, Attribution Marketing & Salg Pipeline


Vi har en række digitale værktøjer, som giver os mulighed for at følge processen. Dog vil disse kun en del af sandheden.


Fx vil vi ofte via Google Analytics få viden om ‘Last click’, men ikke om hvad der førte til denne handling.


Endvidere vil B2B salgsprocesser inkluderer direkte salg, påvirkninger (Account Based Marketing) og i de fleste tilfælde være meget målrettet til et specifikt segment.


Derfor har vi udviklet værktøjet:



Med værktøjet ‘Sales Generator’ gennemgår vi virksomhedens kernemålgruppe, definerer indkøbsprocesser, matcher med salgs- og marketing-værktøjer og definerer en strategi.


Herefter gøres strategien eksekverbar, målbar og formidles gennem organisationen.


Der fordeles roller, laves kompetence-afdækning, træning i de påkrævede områder og der udarbejdes en launch-plan.


Resultat: optimeret brug af budget, øget intern motivation, klare succeskriterier og øget salg.



Kontakt os for yderligere info

Copyrights vivero 2020